Vikingloton potti nousee 16 miljoonaan – kierroksen suurimmat voitot Saloon ja Helsinkiin

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 7/2019 yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on noin 16 miljoonaa euroa.

Kierroksen suurin suomalaisvoitto oli 34 786 euroa, joka voitettiin tuloksella 5+1. Voittaja asuu Helsingissä ja oli pelannut rivinsä netissä.

Oikeat voittonumerot keskiviikon kierroksella ovat 1, 10, 14, 25, 27 ja 35. Vikingnumeroksi arvottiin 4 ja plussanumeroksi niin ikään 4.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 8 1 9 5 5 1 2 . Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos. Voittaja on Salosta. Hän oli pelannut rivinsä Veikkauksen verkkosivuilla.

Lomatonnin oikea kaupunki on Bangkok ja numero 52.