Vikingloton potti nousee 18 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 34/17) ei löytynyt yhtään täysosumaa.

Suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita löytyi yhteensä kuusi kappaletta. Sillä voitti 7 129,90 euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 34/2017) on 17, 18, 22, 26, 33 ja 34. Vikingnumero on 7 ja plusnumeroksi arvottiin 9. Ensi viikolla (kierros 35/2017) Vikingloton potti nousee 18 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti noin 1,3 miljoonaan euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 0 3 3 5 6 2 8. Paras tulos oli 6 oikein, jolla voitti 20 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Singapore 1. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi kymmenen.

Turuntie 42