Vikingloton potti nousee 20 miljoonaan euroon

Vikingloton kierroksen 35/2017 arvonnassa ei löytynyt yhtään 6 + 1 oikein -tulosta, joten ensi viikolla (kierros 36/2017) tavoitellaan noin 20 miljoonan euron pottia.

Suurin Suomeen tullut voitto oli 5 + 1 oikein, jolla voittaa 10 868,50 euroa. Noita tuloksia löytyi 4 kappaletta.

Keskiviikko-Jokerin isoin voitto oli 6 oikein, jolla netissä pelannut viiden hengen porukka voittaa 40 000 euroa, koska rivi oli pelattu tuplattuna.

Vikingloton oikea rivi (kierros 35/2017) on 13, 26, 28, 32, 35, 42 ja vikingnumero 1. Plus-numero on 17.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 1 3 1 8 6 8.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 94. Lomatonneja meni jakoon 11 kappaletta.

Ensi viikolla Vikingloton täysosumalla voi voittaa noin 20 miljoonaa euroa. Myös toisen voittoluokan 6+0-tuloksella voi ensi viikolla voittaa jopa miljoona euroa. Lisätietoja uudistuneen Vikingloton voittoluokista.