Vikingloton potti nousee 28 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 40/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita oli yhteensä seitsemän kappaletta. Sillä voitti 6 987,30 euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 40/2017) on 5, 15, 19, 40, 41 ja 47. Vikingnumero on 1 ja plussanumeroksi arvottiin 22.

Ensi viikolla (kierros 41/2017) Vikingloton potti nousee noin 28 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti on noin 900 000 euroa.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 6 5 2 4 9 1. Paras tulos oli 5 oikein, joita löytyi kaikkiaan 26 kappaletta. Sillä voitti 500 euroa ja tuplattuna 1 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Barcelona 71. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi kuusitoista.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.