Vikingloton potti nousee 28 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 40/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita oli yhteensä seitsemän kappaletta. Sillä voitti 6 987,30 euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 40/2017) on 5, 15, 19, 40, 41 ja 47. Vikingnumero on 1 ja plussanumeroksi arvottiin 22.

Ensi viikolla (kierros 41/2017) Vikingloton potti nousee noin 28 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti on noin 900 000 euroa.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 6 5 2 4 9 1. Paras tulos oli 5 oikein, joita löytyi kaikkiaan 26 kappaletta. Sillä voitti 500 euroa ja tuplattuna 1 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Barcelona 71. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi kuusitoista.