Veikkaus Oy

Vikingloton potti nousee 4,2 miljoonaan euroon – Hämeenlinnaan 45 000 euron voitto

Vikinglotossa ei löytynyt kierroksella 37/2022 yhtään täysosumaa, joten ensi keskiviikkona potissa on noin 4,2 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 23/2022 oikea rivi on 3, 22, 26, 28, 30 ja 31. Vikingnumero on 5 ja plusnumeroksi arvottiin 1.

Suomeen osui arvonnassa kierroksen ainoa 5+1-tulos, jossa voittosumma 45 483,94 euroa. Voittaja on hämeenlinnalainen nettipelaaja ja hän saa voittonsa suoraan pankkitililleen.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 1 4 2 5 5 7 0. Arvonnassa ei löytynyt osumia kahdessa ylimmässä voittoluokassa.

Keskiviikon Lomatonnin oikea voittorivi on Berliini 92 ja tonnin voittoja lähti jakoon kaksi kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma