Veikkaus Oy

Vikingloton potti nousee 4,2 miljoonaan euroon – Kierroksen suurimmat voitot tulivat Suomeen

Vikinglotossa ei löytynyt kierroksella 30/2022 yhtään täysosumaa, joten ensi keskiviikkona potissa on noin 4,2 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 30/2022 oikea rivi on 20, 30, 32, 38, 45 ja 48. Vikingnumero on 2 ja plusnumeroksi arvottiin 27.

Kierroksen suurimmat voitot tulivat 5+1-tuloksilla, jotka osuivat kaikki Suomeen. 5+1-tuloksia löytyi tällä kierroksella kolme kappaletta ja niillä jokainen voittaja nappasi 15 292,83 euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 5 3 4 1 5 9 7. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia eikä kuusi oikein -tuloksia.

Keskiviikon Lomatonnin oikea voittorivi on Split / Moskova 37. Voittavia rivejä ei tällä kierroksella löytynyt.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma