Vikingloton potti nousee 4,4 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 52/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –tuloksia oli kaikkiaan kahdeksan, joista yksi Eestistä ja loput Norjasta. Tuloksella voittaa 29 567 euroa. Vikinglottoa pelataan eniten Norjassa, ja maa johtaa myös päävoittojen määrässä.

Tällä kierroksella suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita oli kaikkiaan seitsemän. Tuloksella voittaa 4 365 euroa. Veikkauksen etuasiakkaat saavat voittonsa suoraan tililleen.

Vikingloton oikea rivi (kierros 52/2017) on 2, 6, 7, 12, 22 ja 26. Vikingnumero on 1 ja plussanumeroksi arvottiin 14.

Ensi viikolla (kierros 1/2018) Vikingloton potti nousee 4,4 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti noin 200 000 euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 4 5 8 4 6 4 7. Paras tulos oli 5 oikein, joita löytyi kaikkiaan 20 kappaletta. Sillä voittaa 500 euroa ja tuplattuna 1 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Barcelona 87. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi viisi kappaletta.

Vikingloton viimeinen tv-arvontalähetys näytettiin 27.12. Jatkossa arvontavideon voi katsoa Vikingloton tulossivulta veikkaus.fi:stä. Tulokset kerrotaan keskiviikkoisin jo noin klo 21.

Lue lisää uudistuksesta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.