Vikingloton potti nousee 4,4 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 52/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –tuloksia oli kaikkiaan kahdeksan, joista yksi Eestistä ja loput Norjasta. Tuloksella voittaa 29 567 euroa. Vikinglottoa pelataan eniten Norjassa, ja maa johtaa myös päävoittojen määrässä.

Tällä kierroksella suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita oli kaikkiaan seitsemän. Tuloksella voittaa 4 365 euroa. Veikkauksen etuasiakkaat saavat voittonsa suoraan tililleen.

Vikingloton oikea rivi (kierros 52/2017) on 2, 6, 7, 12, 22 ja 26. Vikingnumero on 1 ja plussanumeroksi arvottiin 14.

Ensi viikolla (kierros 1/2018) Vikingloton potti nousee 4,4 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti noin 200 000 euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 4 5 8 4 6 4 7. Paras tulos oli 5 oikein, joita löytyi kaikkiaan 20 kappaletta. Sillä voittaa 500 euroa ja tuplattuna 1 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Barcelona 87. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi viisi kappaletta.

Vikingloton viimeinen tv-arvontalähetys näytettiin 27.12. Jatkossa arvontavideon voi katsoa Vikingloton tulossivulta veikkaus.fi:stä. Tulokset kerrotaan keskiviikkoisin jo noin klo 21.

Lue lisää uudistuksesta.