Veikkaus Oy

Vikingloton potti nousee 5,4 miljoonaan euroon – Jokerista 40 000 voitto Keuruulle

Vikinglotossa ei löytynyt kierroksella 23/2022 yhtään täysosumaa, joten ensi keskiviikkona potissa on noin 5,4 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 23/2022 oikea rivi on 3, 4, 9, 34, 41 ja 43. Vikingnumero on 2 ja plusnumeroksi arvottiin 13.

Kierroksen suurimmat voitot tulivat 5+1-tuloksilla, jotka osuivat kaikki Suomeen. 5+1-tuloksia löytyi tällä kierroksella kuusi kappaletta ja sillä jokainen voittaja sai 7869,94 euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 5 9 1 9 6 8 9. Arvonnassa löytyi yksi tuplattuna pelattu 6 oikein -tulos. Voitto osui viiden hengen porukkapeliin, joka oli pelattu Keuruun R-Kioskilla. Onnekkaalle porukalle lähti yhteensä 40 000 euron voitto.

Keskiviikon Lomatonnin oikea voittorivi on San Diego 81 ja tonnin voittoja lähti jakoon yhdeksän kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma