Vikingloton potti nousee 5,9 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 22/17) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Suurin Suomesta löytynyt voitto oli 5+1 –tulos, joita löytyi yhteensä kuusi kappaletta. Sillä voitti 6 212,60 euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 22/2017) on 14, 25, 29, 37, 41 ja 44. Vikingnumero on 4 ja plusnumeroksi arvottiin 7. Ensi viikolla (kierros 23/2017) Vikingloton potti nousee 5,9 miljoonaan euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 4 7 5 9 1 9 4. Paras tulos oli 6 oikein. Sillä voitti voitti 20 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Rio de Janeiro 76. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi seitsemän.

Vikinglotto uudistui

Vikingloton uudistuksen myötä Onnennumero poistui ja Tuplaus korvautui Plussalla. Samalla pelin kirjoitusasu muuttui – peli kirjoitetaan jatkossa Vikinglotto. Lue lisää Vikingloton uudistuksesta.