Vikingloton potti nousee 6,1 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa (kierros 48/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla täysosumalle on tarjolla noin 6,1 miljoonaa euroa. Toisen voittoluokan 6+0-oikein tuloksella voi voittaa 200 000 euroa.

Keskiviikon arvonnassa löytyi yksi 6+0-tulos, jolla norjalaispelaaja voittaa 247 182 euroa. Paras Suomesta löytynyt tulos on 5+1, jolla voittaa 12 207,40 euroa. Tuloksia löytyi kolme kappaletta.

Vikingloton oikea rivi (kierros 48/2017) on 17, 21, 24, 27, 31 ja 38. Vikingnumero on 8 ja plussanumeroksi arvottiin 30.

Ensi viikolla (kierros 49/2017) Vikingloton potti nousee 6,1 miljoonaan euroon ja toisen voittoluokan (6+0) potti noin 200 000 euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 8284898. Paras tulos oli 6 oikein, joita löytyi yksi Kemistä. Sillä voittaa 20 000 euroa. Voittaja oli pelannut tunnistautuneena, joten hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Malaga 94. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi kaksitoista kappaletta.

Vikingloton pelaaminen alkoi maaliskuussa 1993, ja se oli aloittaessaan maailman ensimmäinen monikansallinen lottopeli. Pelissä on mukana yhdeksän maata: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Viro, Latvia, Liettua ja Slovenia. Slovenia liittyi mukaan Vikinglottoon 9.11. ja oli 15.11. ensimmäistä kertaa mukana arvonnassa.