Vikingloton potti nousee 7,4 miljoonaan euroon

Vikingloton kierroksen 23/2017 arvonnassa ei löytynyt yhtään 6 + 1 oikein -tulosta, joten ensi viikolla (kierros 24/2017) tavoitellaan noin 7,4 miljoonan euron pottia.

Vikinglotto uudistui toukokuussa. Samalla pelin ilme raikastettiin.

Suurin Suomeen tullut voitto oli 5 + 1 oikein, jolla voittaa 7 517 euroa. Noita tuloksia löytyi 5 kappaletta.

Tanskasta löytyi yksi 6 oikein -rivi, jolla onnekas tanskalainen kuittaa itselleen muhkeat noin 1,5 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin isoin voitto oli 5 oikein, jolla voittaa joko 500 tai 1000 euroa riippuen siitä, onko rivi pelattu tuplattuna.

Viking Loton oikea rivi (kierros 23/2017) on 2, 7, 20, 25, 32, 44. Vikingnumero on 7 ja plusnumero 8.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 1 4 3 2 1 4 8.

Lomatonnin voittorivi on Lontoo 43. Lomatonneja meni jakoon 5 kappaletta.

Vikinglotto uudistui

Vikingloton uudistuksen myötä Onnennumero poistui ja Tuplaus korvautui Plussalla. Samalla pelin kirjoitusasu muuttui – peli kirjoitetaan jatkossa Vikinglotto. Lue lisää Vikingloton uudistuksesta.

Vikinglotto uudistui toukokuussa. Samalla pelin ilme raikastettiin.