Vikingloton potti nousee 8,1 miljoonaan euroon – plussauksella 188 000 euroa Espooseen

Vikingloton arvonnassa (kierros 49/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla täysosumalle on tarjolla noin 8,1 miljoonaa euroa. Toisen voittoluokan (6+0) potti on noin 200 000 euroa.

Kierroksen suurin voitto meni kuusi oikein -tuloksella Norjaan ja on suuruudeltaan 248 791,30 euroa.

Suomen suurin voitto tuli osuneen plussauksen ansiosta viisinkertaisena, kun espoolaisen nettipelaajan kolmannen voittoluokan 5+1-osuma kasvoi 37 726,80 eurosta 188 634,00.

Plussaan osallistutaan maksamalla lisää 0,40 euroa riviltä; yksi rivi plussattuna maksaa 1,20 euroa. Jokaiselle osallistuvalle peliriville arvotaan oma plusnumero väliltä 1–30. Plusnumeron ollessa oikein plussan valinnut pelaaja saa voiton viisinkertaisena, ja näin kävi Olarista olevalle espoolaisvoittajalle. Plus-ominaisuus ei koske päävoittoa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 49/2017) on 5, 8, 9, 21, 34, 47. Vikingnumero on 7 ja plusnumeroksi arvottiin 7.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 8 2 0 3 2 4 6.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Ateena 22. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi 11 kappaletta.

Peli uudistui toukokuussa

Vikinglottoon tuli pelin historian suurin uudistus toukokuussa 2017, ja samalla pelin kirjoitusasu muuttui Viking Lotosta Vikinglotoksi.

Onnennumeron potti poistui niin, että nykyisin Vikinglotossa on vain yksi potti, joka on suuruudeltaan 3–35 miljoonaa euroa. Vikinglotossa pelaaja valitsee kuusi numeroa väliltä 1–48 ja sen lisäksi yhden vikingnumeron väliltä 1–8. Päävoiton voittaa 6+1-tuloksella.

Vikingloton kaksi ensimmäistä voittoluokkaa ovat kaikille osallistujamaille yhteisiä. Kaikki muut voittoluokat ovat maakohtaisia, eli kukin osanottajamaa päättää itsenäisesti voitonjaosta. Pelin tuotto jää kuhunkin maahan aivan kuten muissakin kansainvälisissä peleissä.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.