Vikingloton potti nousee noin 15 miljoonaan euroon

9.8.2017 22:51 | Veikkaus

Vikingloton arvonnassa ei keskiviikkona (kierros 32/2017) löytynyt yhtään täysosumaa, joten ensi viikolla Vikingloton potissa on noin 15 miljoonaa euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 32/2017) on 3, 4, 12, 16, 32, 39 ja vikingnumero 2. Plusnumeroksi arvottiin 6.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 3 5 5 2 2 2 3. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa. Voittopeli oli pelattu K-supermarket Ruokamyllyssä Kouvolassa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Budapest 58. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 12 kappaletta.

Arvontaa ei poikkeuksellisesti nähty tv:ssä

Vikingloton arvontalaitteistossa ilmenneiden ongelmien vuoksi Vikingloton arvonta jouduttiin suorittamaan keskiviikkoiltana käsiarvontana. Tästä syystä Vikingloton arvontaa ei nähty MTV3:n arvontalähetyksessä.

Arvonta suoritettiin paikallisen valvontaviranomaisen edustajan valvonnassa Norjassa.

Turuntie 42