Vikingloton potti nousee noin 7,4 miljoonaan euroon – plusnumerolla 23 000 euroa Haminaan

Vikinglotossa tavoiteltiin keksiviikkona noin 5,9 miljoonan euron pottia (kierros 27/2017). Arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 7,4 miljoonaa euroa. Uusi plusominaisuus toi yli 23 000 euron voiton haminalaiselle nettipelaajalle.

Paras arvonnassa löytynyt tulos oli 5+1, joita löytyi kahdeksan kappaletta. Tuloksella voitti 4 657 euroa. Yksi osumista kuitenkin kasvoi osuneen plusnumeron ansiosta viisinkertaiseksi eli 23 289,50 euroon.

Jos pelaaja päättää osallistua plussaan, pelin oston yhteydessä jokaiselle peliriville arvotaan oma plusnumero väliltä 1–30. Jos plusnumero osuu, pelaaja saa rivillä olevan voittonsa viisinkertaisena. Tämä ei kuitenkaan koske päävoittoa.

Suurin plussalla tullut voitto on tähän mennessä toukokuussa (kierros 21/2017) Ouluun osunut 79 808,30 euron voitto, joka viisinkertaistui osuneen plussan ansiosta peräti 399 041,50 euroon.

Vikingloton oikea rivi (kierros 27/2017) on 6, 11, 18, 29, 32, 47 ja vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 30.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 4 7 9 9 6 7. Jokerissa ei löytynyt täysosumia tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on Tukholma 4. Yhdeksän onnekasta voitti 1 000 euron päävoiton.

Kaikkiaan kierroksella jaettiin yli 54 000 erisuuruista voittoa.

Vikinglotto uudistui toukokuussa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.