Vikingloton potti nousee noin 7,4 miljoonaan euroon – plusnumerolla 23 000 euroa Haminaan

6.7.2017 11:43 | Veikkaus

Vikinglotossa tavoiteltiin keksiviikkona noin 5,9 miljoonan euron pottia (kierros 27/2017). Arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 7,4 miljoonaa euroa. Uusi plusominaisuus toi yli 23 000 euron voiton haminalaiselle nettipelaajalle.

Paras arvonnassa löytynyt tulos oli 5+1, joita löytyi kahdeksan kappaletta. Tuloksella voitti 4 657 euroa. Yksi osumista kuitenkin kasvoi osuneen plusnumeron ansiosta viisinkertaiseksi eli 23 289,50 euroon.

Jos pelaaja päättää osallistua plussaan, pelin oston yhteydessä jokaiselle peliriville arvotaan oma plusnumero väliltä 1–30. Jos plusnumero osuu, pelaaja saa rivillä olevan voittonsa viisinkertaisena. Tämä ei kuitenkaan koske päävoittoa.

Suurin plussalla tullut voitto on tähän mennessä toukokuussa (kierros 21/2017) Ouluun osunut 79 808,30 euron voitto, joka viisinkertaistui osuneen plussan ansiosta peräti 399 041,50 euroon.

Vikingloton oikea rivi (kierros 27/2017) on 6, 11, 18, 29, 32, 47 ja vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 30.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 4 7 9 9 6 7. Jokerissa ei löytynyt täysosumia tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on Tukholma 4. Yhdeksän onnekasta voitti 1 000 euron päävoiton.

Kaikkiaan kierroksella jaettiin yli 54 000 erisuuruista voittoa.

Vikinglotto uudistui toukokuussa.

Turuntie 42