Vikingloton potti nousi 17 miljoonaan euroon

Vikinglotossa ei löytynyt täysosumia (kierros 23/2018), joten ensi keskiviikkona potissa on noin 17 miljoonaa euroa (kierros 24/2018).

Vikingloton oikea rivi on 11, 19, 22, 32, 35, 46 ja vikingnumero 5, plusnumeroksi arvottiin 10.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 0 4 5 7 3 7.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 24. Lomatonneja meni jakoon kuusi kappaletta.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.