Vikingloton potti nousi 17 miljoonaan euroon

Vikinglotossa ei löytynyt täysosumia (kierros 23/2018), joten ensi keskiviikkona potissa on noin 17 miljoonaa euroa (kierros 24/2018).

Vikingloton oikea rivi on 11, 19, 22, 32, 35, 46 ja vikingnumero 5, plusnumeroksi arvottiin 10.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 0 4 5 7 3 7.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 24. Lomatonneja meni jakoon kuusi kappaletta.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.