Vikingloton potti nousi noin 12 miljoonaan euroon – Jokerista 40 000 euron voitto Rautalammille

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 4/2018 yhtään täysosumaa, joten ensi viikolla (kierros 5/2018) potissa on noin 12 miljoonaa euroa.

6 + 0 -tuloksia löytyi kaksi kappaletta, joista molemmat menivät Norjaan. Tuloksella voitti noin 245 900 euroa.

Suurimmat Suomeen osuneet voitot olivat 5 +1 oikein, ja niitä löytyi kaksi kappaletta. Osuman voitto-osuus on 18 459,50 euroa.

Jokerissa puolestaan 6 oikein -onni suosi Rautalammilla asuvaa nettipelaajaa, joka oli tuplannut rivinsä, joten hänen voitti arvonnassa 40 000 euroa. Koska peli oli pelattu tunnistautuneena veikkaus.fi:ssä, rautalampilainen saa voittorahat suoraan tililleen.

Vikingloton kierroksen 4/2018 oikea rivi on 2, 16, 27, 33, 38, 41 ja Vikingnumero 8. Plusnumeroksi arvottiin 22.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 4 0 2 1 8 0 4.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 66.

Vikingloton arvontalähetys näytettiin viimeistä kertaa televisiossa MTV3-kanavalla keskiviikkona 27. joulukuuta 2017. Jatkossa pelaajat voivat katsoa videon arvonnasta Vikingloton tulossivulta veikkaus.fi:stä. Sivulta löytyy myös Vikingloton, Keskiviikko-Jokerin ja Lomatonnin voitonjako.