Vikingloton potti nousi noin 5,8 miljoonaan euroon - suurimmat voitot Jyväskylään ja Kerimäelle

Vikingloton arvonnassa kierroksella 28/2018 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 5,8 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5 + 1  , jolla voitti 16 945,90 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta kaksi kappaletta. Onnekkaat voittajat löytyivät tällä kertaa Jyväskylästä ja Kerimäeltä, voittorivit oli pelattu Veikkauksen nettisivuilla.

Vikingloton kierroksen 28/2018 oikea rivi on 03,15,30,32,33,45 ja vikingnumero on 2. Plusnumeroksi arvottiin 29.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 0210636. Jokerissa ei löytynyt päävoittoja.

Lomatonnin voittorivi on Budapest 36. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin viisi kappaletta.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.