Vikingloton potti pomppasi 11 miljoonaan – kierroksen onnekkaimmat Espoosta, Kirkkonummelta ja Porvoosta

Vikingloton keskiviikkoillan arvonnassa kierroksella 35/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla täysosumille on jaossa noin 11 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+1. Niitä löytyi kaksi kappaletta. Kummankin rivin arvo on 16 672 euroa. Toinen on espoolainen Veikkauksen verkkopalvelun asiakas ja toinen oli jättänyt lappunsa Porvoon Näsin R-kioskille.

Kierroksen suurin voittosumma pelattiin Tanskassa. Onnekas juutti kuittaa 6+0-tuloksella muhkeat 228 663 euroa.

Vikingloton kierroksen 35/2018 oikea rivi on 5, 25, 27, 29, 32 ja 40. Vikingnumeroksi arvottiin 5 ja Plus-numero on 24.

Keskiviikon Jokerin oikea rivi on 9 8 9 4 7 4 9. Täysosumia ei löytynyt. Yksi Kirkkonummen Kantvikin Salessa tositteensa jättänyt pelaaaja pokkaa kuitenkin tuplatulla 6 oikein -tuloksellaan 40 000 euroa.

Lomatonnin oikea rivi on Peking 51. Tonneja meni jakoon 11 kappaletta.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).