Vikingloton potti pomppasi 11 miljoonaan – kierroksen onnekkaimmat Espoosta, Kirkkonummelta ja Porvoosta

Vikingloton keskiviikkoillan arvonnassa kierroksella 35/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla täysosumille on jaossa noin 11 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+1. Niitä löytyi kaksi kappaletta. Kummankin rivin arvo on 16 672 euroa. Toinen on espoolainen Veikkauksen verkkopalvelun asiakas ja toinen oli jättänyt lappunsa Porvoon Näsin R-kioskille.

Kierroksen suurin voittosumma pelattiin Tanskassa. Onnekas juutti kuittaa 6+0-tuloksella muhkeat 228 663 euroa.

Vikingloton kierroksen 35/2018 oikea rivi on 5, 25, 27, 29, 32 ja 40. Vikingnumeroksi arvottiin 5 ja Plus-numero on 24.

Keskiviikon Jokerin oikea rivi on 9 8 9 4 7 4 9. Täysosumia ei löytynyt. Yksi Kirkkonummen Kantvikin Salessa tositteensa jättänyt pelaaaja pokkaa kuitenkin tuplatulla 6 oikein -tuloksellaan 40 000 euroa.

Lomatonnin oikea rivi on Peking 51. Tonneja meni jakoon 11 kappaletta.

Suosikit voittivat NHL:ssä – Pitkävedosta voittoina 750 000 euroa10.1.2019 17:00Tiedote

Suosikkien kantti kesti NHL-kierroksella toissa yönä, ja se merkitsi isoja voittoja Veikkauksen vedonlyöjille. Suurimman voiton nappasi Lahdessa rivinsä pelannut tietäjä, joka kotiutti kymmen kohteen ja satasen rivillään runsaat 69 000 euroa. Yli 2 000 euron pitkävetovoittoja tuli tiistaina kaikkiaan 71 kappaletta (kierros 2/2019) ja pienempiä voittoja niin paljon, että kaikkiaan voittoja maksettiin 750 000 euroa.