Vikingloton täysosuma Norjaan – ensi viikolla potti noin 3 miljoonaa euroa

Vikingloton arvonnassa kierroksella 49/2018 löytyi yksi täysosuma Norjasta. Ensi viikolla potissa on noin 3 miljoonaa euroa ja toisen voittoluokan (6+0) potti on noin 230 000 €.

Norjaan menneen täysosuman voitto-osuus on runsaat 7,4 miljoonaa euroa. Myös toisessa voittoluokassa löytyi yksi osuma, ja 235 316,30 euron voitto meni niin ikään Norjaan.

Kierroksen paras Suomesta löytynyt tulos oli 5 + 1, jolla voitti 6 923,00 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta viisi kappaletta.

Vikingloton kierroksen 49/2018 oikea rivi on 5, 14, 16, 21, 31, 41 ja vikingnumero on 7. Plusnumeroksi arvottiin 15.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 0933077. Jokerissa ei löytynyt päävoittoja.

Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 25. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin kolme kappaletta.