Vikingloton täysosuma Tanskaan - potti 3,0 miljoonaa euroa

Vikingloton kierroksen 24/2017 arvonnassa löytyi yksi 6+1 oikein -tulos. Täysosuma oli pelattu Tanskassa. Sillä voittaa runsaat 7,4 miljoonaa euroa. Ensi viikolla (kierros 25/2017) tavoitellaan noin 3,0 miljoonan euron pottia.

Suurin Suomeen tullut voitto oli 5+1 oikein, jolla voittaa 7 321 euroa. Osumia löytyi viisi kappaletta.

Keskiviikko-Jokerin suurin voitto oli viisi oikein, jolla voittaa joko 500 tai 1 000 euroa sen mukaan, onko rivi pelattu tuplattuna.

Vikingloton oikea rivi (kierros 24/2017) on 2, 7, 20, 25, 32, 44. Vikingnumero on 5 ja plusnumero 28.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 3 2 8 9 1 0 4.

Lomatonnin voittorivi on Vilna 65. Lomatonneja meni jakoon 11 kappaletta.

Vikinglotto uudistui

Vikingloton uudistuksen myötä Onnennumero poistui ja Tuplaus korvautui Plussalla. Samalla pelin kirjoitusasu muuttui – peli kirjoitetaan jatkossa Vikinglotto.

Lue lisää Vikingloton uudistuksesta.