Vikinglotossa kaksi täysosumaa – molemmat 15 miljoonan euron voitot Norjaan

Vikinglotossa tavoiteltiin kierroksella 45/2018 huimaa 30 miljoonan euron pottia. Keskiviikon arvonnassa löytyikin kaksi täysosumaa – molemmat Norjasta. Noin 15 miljoonan euron voitot ovat koko Vikingloton historian seitsemänneksi suurimmat.

Keskiviikkona oli norjalaisten ilta, sillä myös ainut arvonnassa löytynyt 6+0-tulos löytyi Norjasta. Tuloksella voitti noin 573 000 euroa.

Suomeenkin saatiin yksi reilun 47 000 euron voitto, joka meni helsinkiläiselle nettipelaajalle. Voitto tuli kahdella järjestelmäpeliin osuneella 5+1-tuloksella. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Vikingloton kierroksen 45/2018 oikea rivi on 2, 14, 21, 42, 46, 48 ja vikingnumero 8. Plusnumeroksi arvottiin 30.

Ensi viikolla (kierros 46/2018) Vikingloton potissa on noin 3 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 1 8 4 7 7 4.

Lomatonnin voittorivi on Rooma 26. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 4 kappaletta.

Vikingloton 10 suurinta voittoa

1.    35 M€, 46/2017, täysosumia 1 kpl, Norja
2.    33,2 M€, 15/2018, täysosumia 1 kpl, Norja
3.    24 M€, kierros 16/2017, täysosumia 1 kpl, Norja
4.    22 M€, kierros 33/2016, täysosumia 2 kpl (kummallekin n. 22M€), Norja (10 osuuden porukka) ja Tanska
5.    21,1 M€, kierros 26/2018, täysosumia 1 kpl, Norja
6.    15,4 M€, kierros 20/2013, täysosumia 1 kpl, Norja
7.    15,0 M€, kierros 45/2018, täsysosumia 2 kpl (kummallekin n. 15 M€), Norja
8.    8,5 M€, kierros 34/2013, täysosumia 1 kpl, Tanska
9.    7,8 M€, kierros 46/2012, täysosumia 2 kpl (kummallekin n. 7,8 M€), Suomi ja Tanska
10.  7,5 M€, kierros 21/2014, täysosumia 1 kpl, Suomi

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.