Vikinglotosta 116 000 euroa Keravalle ja Ouluun – seuraava potti noin 3 miljoonaa euroa

Vikinglotosta löytyi keskiviikon arvonnassa (kierros 30/2018) kaksi 116 000 euron voittoa, jotka menevät Keravalle ja Ouluun. Ensi viikolla potissa on noin 3,0 miljoonaa euroa, koska kierroksella löytyi yksi 6+1-tulos. Lähes 7,4 miljoonan euron täysosuma meni Norjaan.

Suomesta löytyneet 5+1 -tulokset oli pelattu Keravan K-citymarketissa ja Oulun Limingantullin Prismassa. Tarkka voittosumma on 116 154,50 euroa. Molemmat voittajat käyttivät Veikkaus-korttia, joten he saavat voittosumman automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Vikingloton kierroksen 30/2018 oikea rivi on 20, 22, 25, 28, 43, 44 ja vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 6 9 9 6 1 6 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia tuli yhteensä 22 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on San Francisco 43. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.