Vikinglotosta 116 000 euroa Keravalle ja Ouluun – seuraava potti noin 3 miljoonaa euroa

Vikinglotosta löytyi keskiviikon arvonnassa (kierros 30/2018) kaksi 116 000 euron voittoa, jotka menevät Keravalle ja Ouluun. Ensi viikolla potissa on noin 3,0 miljoonaa euroa, koska kierroksella löytyi yksi 6+1-tulos. Lähes 7,4 miljoonan euron täysosuma meni Norjaan.

Suomesta löytyneet 5+1 -tulokset oli pelattu Keravan K-citymarketissa ja Oulun Limingantullin Prismassa. Tarkka voittosumma on 116 154,50 euroa. Molemmat voittajat käyttivät Veikkaus-korttia, joten he saavat voittosumman automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Vikingloton kierroksen 30/2018 oikea rivi on 20, 22, 25, 28, 43, 44 ja vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 6 9 9 6 1 6 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia tuli yhteensä 22 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on San Francisco 43. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.