Vikinglotosta 134 000 euron voitto Valkeakoskelle

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 25/2018 täysosumia, mutta Suomeen tuli yksi 134 000 euron voitto.

Mallas-Pidot-huoltamo-ravintolassa Valkeakoskella pelannut henkilö sai rivillään 6+0-tuloksen, jolla voitti 128 000 euroa. Järjestelmäpelin alavoitot nostivat voittosumman kuitenkin 134 000 euroon.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Toinen 128 000 euron voiton tuonut 6+0-tulos löytyi Virosta.

Kierroksen 25/2018 Vikingloton oikea rivi on 8, 20, 27, 28, 42, 47 ja vikingnumero 7. Plusnumeroksi arvottiin 20.

Ensi viikolla (kierros 26/2018) Vikingloton potissa on noin 21 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 9 9 7 5 1 4 8.

Lomatonnin voittorivi on Praha 73. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 13 kappaletta.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.