Vikinglotosta 36 000 euron voitto Sipoossa pelanneelle porukalle

Vikingloton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 22/2018 täysosumia, mutta Norjasta löytyi yksi 6+0-tulos, jolla voitti noin 240 000 euroa. Suomesta löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti 36 000 euroa.

Suomesta löytynyt 36 000 euron voitto meni viiden osuuden porukalle, joka oli pelannut pelinsä R-kioski Söderkulla Keskustatie 4:ssä Sipoossa. Kullakin osuudella voitti noin 7200 euroa.

Vikingloton kierroksen 22/2018 oikea rivi on 8, 15, 17, 20, 40, 47 ja vikingnumero 5. Plusnumeroksi arvottiin 18.

Ensi viikolla (kierros 23/2018) Vikingloton potissa on noin 15 miljoonaa euroa.

Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa. Voittaja oli valinnut peliinsä Tuplauksen ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten hän voitti 40 000 euroa. Voittopeli oli pelattu R-kioski Hirvensalo Pitkäpellontie 2:ssa Turussa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 7 8 4 0 4 3 3.

Lomatonnin voittorivi on Dubai 18. Tuhannen euron voittoja voitettiin kuusi kappaletta.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.