Vikinglotosta 42 000 euron viiden porukalle – potti kasvoi noin 26 miljoonaan euroon

Vikinglotosta ei löytynyt täysosumia keskiviikkona (kierros 11/2018). Ensi viikolla potissa on noin 26 miljoonaa euroa. Suomen suurin voitto oli runsaat 42 000 euroa ja se meni netin viiden osuuden nettiporukalle eri puolille Suomea.

Suomen ainoan 5+1-tuloksen sai porukka, jonka osakkaat ovat Kemistä, Oulusta, Laukaasta, Vantaalta ja Helsingistä. Kukin voitti 8 461,36 euroa.

Oikea rivi (kierros 11/2018) on 6, 11, 17, 26, 36, 42 ja vikingnumero 7. Plusnumeroksi arvottiin 29.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 1 8 5 2 2 3. Täysosumia ei löytynyt. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi kaikkiaan 21 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 87. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kahdeksan kappaletta.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.