Vikinglotosta 42 000 euron viiden porukalle – potti kasvoi noin 26 miljoonaan euroon

Vikinglotosta ei löytynyt täysosumia keskiviikkona (kierros 11/2018). Ensi viikolla potissa on noin 26 miljoonaa euroa. Suomen suurin voitto oli runsaat 42 000 euroa ja se meni netin viiden osuuden nettiporukalle eri puolille Suomea.

Suomen ainoan 5+1-tuloksen sai porukka, jonka osakkaat ovat Kemistä, Oulusta, Laukaasta, Vantaalta ja Helsingistä. Kukin voitti 8 461,36 euroa.

Oikea rivi (kierros 11/2018) on 6, 11, 17, 26, 36, 42 ja vikingnumero 7. Plusnumeroksi arvottiin 29.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 1 8 5 2 2 3. Täysosumia ei löytynyt. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi kaikkiaan 21 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 87. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kahdeksan kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.