Vikinglotosta 4,4 miljoonan euron täysosuma Suomeen

Vikinglotosta saatiin 4,4 miljoonan euron täysouma Suomeen keskiviikon arvonnassa (kierros 51/2018). Voitto on Suomen kaikkien aikojen neljänneksi suurin Vikinglotosta ja se meni Lappeenrantaan.

Voittorivi oli pelattu Lappeenrannan Prismassa. Koska voittaja ei käyttänyt Veikkaus-korttia, hän voi lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Helsingin Pohjois-Haagasta.

Vikingloton oikea rivi (kierros 51/2018) on 7, 20, 26, 29, 39, 42 ja lisänumero 5. Plusnumeroksi arvottiin 26.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 2 1 5 1 9 4 5.

Lomatonnin voittorivi on San Francisco 59.

Edellisen kerran täysosumapotti jaettiin kierroksella 49/2018, jolloin 7,4 miljoonan euron päävoitto meni Norjaan.

Suomen edellinen täysosuma tuli kierroksella 14/2017, jolloin potti jaettiin neljään osaan ja Suomeen saatiin lähes 250 000 euroa. Sen jakoi nettiporukka. Muut samankokoiset voitot menivät tuolloin Latviaan, Norjaan ja Ruotsiin. Edellisellä kierroksella 13/2017 Suomeen tuli kierroksen ainoa täysosuma. Kymmenen osuuden nettiporukka, jonka jäsenet olivat eri puolilta maata, voitti suomalaisille tarjolla olleen ekstramiljoonan ansiosta kukin noin 290 000 euroa.

Lue Suomen Vikingloton suurimmista voitoista.

Suomen Vikingloton voitot, top 10:

1. 7 781 517 46/2012 Helsinki Neste K Laajasalo
2. 7 495 551 21/2015 Suomussalmi K-market Herkkukirsikka
3. 4 573 752 14/2010 Lahti Neste Lahti Laune
4. 4 470 733 51/2018 Lappeenranta Prisma
5. 4 121 499 3/2012 Espoo veikkaus.fi
6. 3 308 745 49/2015 Helsinki R-Kioski Myllypuro
7. 2 695 400 45/2015 Reisjärvi R-Kioski
8. 695 400 45/2015 Kuopio Man-Oil
9. 2 009 089 41/2002 Helsinki
10 1 895 148 40/2012 Porvoo K-citymarket

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.