Vikinglotosta 4,4 miljoonan euron täysosuma Suomeen

Vikinglotosta saatiin 4,4 miljoonan euron täysouma Suomeen keskiviikon arvonnassa (kierros 51/2018). Voitto on Suomen kaikkien aikojen neljänneksi suurin Vikinglotosta ja se meni Lappeenrantaan.

Voittorivi oli pelattu Lappeenrannan Prismassa. Koska voittaja ei käyttänyt Veikkaus-korttia, hän voi lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Helsingin Pohjois-Haagasta.

Vikingloton oikea rivi (kierros 51/2018) on 7, 20, 26, 29, 39, 42 ja lisänumero 5. Plusnumeroksi arvottiin 26.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 2 1 5 1 9 4 5.

Lomatonnin voittorivi on San Francisco 59.

Edellisen kerran täysosumapotti jaettiin kierroksella 49/2018, jolloin 7,4 miljoonan euron päävoitto meni Norjaan.

Suomen edellinen täysosuma tuli kierroksella 14/2017, jolloin potti jaettiin neljään osaan ja Suomeen saatiin lähes 250 000 euroa. Sen jakoi nettiporukka. Muut samankokoiset voitot menivät tuolloin Latviaan, Norjaan ja Ruotsiin. Edellisellä kierroksella 13/2017 Suomeen tuli kierroksen ainoa täysosuma. Kymmenen osuuden nettiporukka, jonka jäsenet olivat eri puolilta maata, voitti suomalaisille tarjolla olleen ekstramiljoonan ansiosta kukin noin 290 000 euroa.

Lue Suomen Vikingloton suurimmista voitoista.

Suomen Vikingloton voitot, top 10:

1. 7 781 517 46/2012 Helsinki Neste K Laajasalo
2. 7 495 551 21/2015 Suomussalmi K-market Herkkukirsikka