Vikinglotosta mukava potti Lieksaan - ensi viikolla täysosumille jaossa 24 miljoonaa

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 10/2018 täysosumia. Ensi viikolla 6+1-tuloksille on jaossa 24 miljoonaa euroa.

Suomesta löytyi tällä kierroksella yksi 5+1-tulos. Sillä voitettiin noin 41 125 euroa. Peli oli pelattu K-market Pankakoskella Lieksassa.

Pelaaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa rahat suoraan pankkitililleen.

Kierroksen suurimmat voitot oli pelattu Norjassa. Sieltä löytyi kaksi 6+0-tulosta. Molemmilla voitetaan noin 531 000 euroa.

Vikingloton kierroksen 10/2018 oikea rivi on 11, 17, 26, 33, 34 ja 48. Vikingnumero on 6. Plussanumeroksi arvottiin 30.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 5 2 4 6 6 5 4. Täysosumia ei Jokerista löytynyt.

Lomatonnin voittorivi on Hanoi 42. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin viisi kappaletta.

Ensi viikolla Vikinglotossa on täysosumille jaossa 24 miljoonaa euroa.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.