Vikinglotosta mukavia osumia Joensuuhun, Lohjalle ja Oulaisiin - ensi viikolla potissa 11 miljoonaa

Vikingloton arvonnassa kierroksella 20/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi keskiviikkona potissa on luvassa noin 11 000 000 euroa.

Toisen voittoluokan osumia (6+0) löytyi kaksi kappaletta: Norjasta ja Virosta. Osumilla nettoaa noin 118 300 euroa. Suurin Suomeen tullut voitto on 5+1-tuloksella tullut 35 300 euroa. Peli oli pelattu Joensuussa, K-market Aittarannassa.

Vikingloton kierroksen 20/2018 oikea rivi on 22, 32, 34, 38, 39 ja 40. Vikingnumero on 5, Plusnumero 22.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 6 5 3 1 5 0 1. Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tulosta, joista toinen oli pelattu tuplana. Lohjalaispelaajan verkossa pelaamalla peruspelillä voittaa 20 000 euroa ja Oulaisten R-kioskilla pelatulla tuplatulla rivillä 40 000 euroa.

Lomatonnin oikea voittorivi on Montreal 21. Tuhannen euron voittoja tuli 12 kappaletta.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.