Vikinglotosta mukavia voittoja Mänttään, Joensuuhun ja Vantaalle - ensi kierroksella jaossa 7,4 miljoonaa euroa

Vikingloton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 18/2018 täysosumia, joten seuraavalla viikolla 6+1-tuloksille on jaossa noin 7,4 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+1, joita löytyi kolme kappaletta. Tuloksella voitti noin 11 200 euroa. Yksi riveistä oli pelattu Vantaan Simonseudun R-kioskissa. Pelaaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, joten hän saa rahat suoraan tililleen. Toinen 5+1-tuloksen saanut on nettipelaaja Joensuusta ja kolmas Mäntän R-kioskilla tositteensa jättänyt pelaaja.

Vikingloton kierroksen 18/2018 oikea rivi on 2, 5, 13, 15, 45, 47 ja Vikingnumero 6. Plusnumeroksi arvottiin 13.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 4 4 1 5 8 9.

Lomatonnin voittorivi on Tokio 4.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.