Vikinglotosta Sodankylään 233 000 euroa

Vikinglotossa löytyi yksi 6+0 oikein -tulos (kierros 16/2018). Reilun 233 000 euron voitto matkaa nettipelaajalle Sodankylään.

Vikinglotto on monikansallinen arvontapeli, jota pelataan Suomen lisäksi Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa, Islannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Sloveniassa.

Vikingloton oikea rivi on 7, 24, 25, 27, 29, 42. Vikingnumero 3. Plusnumero 30.

Täysosumia ei löytynyt, joten ensi viikolla Vikingloton potissa on noin 4,4 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi 0 3 7 3 8 0 9 ja Lomatonnin Milano 100.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.