Vikinglotosta Sodankylään 233 000 euroa

Vikinglotossa löytyi yksi 6+0 oikein -tulos (kierros 16/2018). Reilun 233 000 euron voitto matkaa nettipelaajalle Sodankylään.

Vikinglotto on monikansallinen arvontapeli, jota pelataan Suomen lisäksi Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa, Islannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Sloveniassa.

Vikingloton oikea rivi on 7, 24, 25, 27, 29, 42. Vikingnumero 3. Plusnumero 30.

Täysosumia ei löytynyt, joten ensi viikolla Vikingloton potissa on noin 4,4 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi 0 3 7 3 8 0 9 ja Lomatonnin Milano 100.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.