Vikinglotosta Sodankylään 233 000 euroa

Vikinglotossa löytyi yksi 6+0 oikein -tulos (kierros 16/2018). Reilun 233 000 euron voitto matkaa nettipelaajalle Sodankylään.

Vikinglotto on monikansallinen arvontapeli, jota pelataan Suomen lisäksi Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa, Islannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Sloveniassa.

Vikingloton oikea rivi on 7, 24, 25, 27, 29, 42. Vikingnumero 3. Plusnumero 30.

Täysosumia ei löytynyt, joten ensi viikolla Vikingloton potissa on noin 4,4 miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi 0 3 7 3 8 0 9 ja Lomatonnin Milano 100.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.