Vikinglotosta yli 21 000 euroa kymmenen osuuden porukalle

Vikingloton suurin suomalaisvoitto 21 819,90 euroa osui keskiviikkona kymmenen osuuden valmisporukalle, jonka järjestelmässä oli kolme 5+1-voittoa ja joukko pienempiä alavoittoja. (kierros 25/2017).

Voitto tuli 8+2-järjestelmällä, jossa oli mukana Plus-ominaisuus, tuplattu Jokeri ja Lomatonni. Pelin kokonaishinta oli 70,70 eli 7,07 euroa osuudelta. Voittoja tuli seitsemässä eri voittoluokassa eli kaikissa muissa paitsi kahdessa ylimmässä, 6 ja 6+1 oikein.

Voittopelit oli myyty Säkylän Eupa Kioskissa, Oulun Myllyojan R-kioskissa, Sellon K-citymarketissa Espoossa, Järvenpään S-marketissa, Riihimäen K-citymarketissa, Fredrikinkadun R-kioskissa Helsingissä, kahvila Onnentähdessä Keuruulla, Lempäälän R-kioskissa, Siilaisen S-marketissa Joensuussa ja Isonkyrön S-marketissa.

Voitto tuli valmisporukalla, joka on Veikkauksen pelijärjestelmän tekemä pikapeli.

Vikingloton oikea rivi (kierros 25/2017) on 4, 14, 15, 21, 26, 30. Vikingnumero on 1. Plusnumeroksi arvottiin 25.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 8 4 0 8 2 1 5. Suurimmat voitot ovat viisi oikein –tuloksen antamat 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 76. Tuhannen euron voittoja löytyi kymmenen kappaletta.