Jenga Markkinointiviestintä Oy

Ville Lehtinen ja Jarmo Rautiola tuovat lisää kierrettä Jengaan

Tamperelainen markkinointiviestinnän luova toimisto Jenga vahvisti rivejään markkinoinnin ja viestinnän kokeneilla osaajilla. Nyt Jengassa työskentelee 12 kovaa ammattilaista.
Ville Lehtinen (oik.) ja Jarmo Rautiola vahvistavat Jengaa.

Ville Lehtinen, VTM, on nimitetty partneriksi, viestintä ja asiakkuudet. Ville on viestinnän ammattilainen, joka on aiemmin toiminut toimitusjohtajana (Mainoskenttä 2010-2015) sekä viestinnän asiantuntijatehtävissä.

Jarmo Rautiola, KTM, on nimitetty partneriksi, asiakkuusjohto. Jarmo on markkinoinnin ja brändityön ammattilainen, joka on työskennellyt toimitusjohtajana (Divico) sekä projektijohtajana (Mainoskenttä).

- Aivan huikeaa saada nämä kaksi kovan luokan ammattilaista Jengaan. Olemme aiemmin työskennelleet yhdessä ja tiedän, että nämä herrat tekevät kovaa tulosta asiakkaidemme markkinoinnin ja viestinnän hyödyksi, sanoo Jengan hallituksen puheenjohtaja Pauliina Koivunen.

- Villen journalistinen tausta ja suhdetoiminnan osaaminen antavat meille vipuvoimaa viestintäbisnekseen, joka on erityisvahvuutemme muihin markkinointiviestinnän toimistoihin verrattuna. Jarmo puolestaan on rakentanut brändejä satojen tuotteiden parissa sekä kuluttaja- että yritysmarkkinoinnissa, Pauliina jatkaa.

- Jengassa on loistava pöhinä ja myötätuuli. Saimme ainutlaatuisen tilaisuuden päästä mukaan ryhmään, jossa yhdistyvät toisaalta armoton kokemus markkinointiviestinnästä ja toisaalta suuri into ja halu kehittää henkilökunnan omistamaa yritystä, Ville toteaa.

Jenga on markkinointiviestinnän luova toimisto Tampereelta. Perustimme Jengan lokakuussa 2015, koska markkinointi vaatii rohkeita tekoja Suomessa ja kansainvälisesti. Tuomme lisää kierrettä markkinointiin 12 rohkean ammattilaisen voimin. Tarjoamme markkinointiviestinnän palveluja strategisesta suunnittelusta toteutukseen kaikissa kanavissa. Teemme tuloksellista yritys- ja kuluttajamarkkinointia sekä viestintää.

Lisätiedot:

Ville Lehtinen partneri, viestintä ja asiakkuudet p. 045 646 6767, ville@jenga.fi

Jarmo Rautiola, partneri, asiakkuusjohto p. 040 587 0448, jarmo@jenga.fi

Pauliina Koivunen, partneri, strategiat ja viestintä (hallituksen puheenjohtaja)
p. 0400 253 757, pau@jenga.fi

www.jenga.fi

Lisätiedot:

Jarmo Rautiola, partneri, asiakkuusjohto p. 040 587 0448, jarmo@jenga.fi

p. 0400 253 757, pau@jenga.fi

www.jenga.fi

Ville Lehtinen (oik.) ja Jarmo Rautiola vahvistavat Jengaa.

Jenga Markkinointiviestintä Oy
Jenga Markkinointiviestintä Oy, Hämeenpuisto 28