Ville Rinteen valokuvia Kathmandun katunuorista Kangasala-talon galleriassa

Valokuvaaja Ville Rinteen dokumentaarinen valokuvanäyttely I Remember the Mountains on esillä Kangasala-talon gallerissa 28.3.–22.4.2018. Ville Rinne kertoo näyttelystä taiteilijatapaamisessa lauantaina 7.4. klo 13.

Ville Rinne palkittiin valokuvistaan Uusi kuvajournalisti 2016 -tunnustuksella. Kuva: Ville Rinne.

Valokuvaaja Ville Rinteen näyttely I Remember the Mountains pohjautuu dokumentaariseen valokuvaprojektiin Kathmandun katunuorista. Rinne on kuvannut nuoria vuodesta 2010 lähtien.

Kangasala-talon näyttelyssä on esillä yhteensä 70 teosta – valokuvia, yhdentoista minuutin dokumentti sekä muuta aihepiirin ympäriltä kerättyä aineistoa.

Suomen kuvajournalistit ry palkitsi Rinteen vuosi sitten Uusi kuvajournalisti -tunnustuksella 2016.

I Remember the Mountains on Ville Rinteen ensimmäinen yksityisnäyttely.

Ville Rinne on kotoisin Kangasalta, mutta asuu nykyisin Helsingissä.

Ville Rinne: I Remember the Mountains Kangasala-talo galleriassa 28.3.–22.4.2018. Vapaa pääsy.

Ville Rinteen taiteilijatapaaminen järjestetään la 7.4. klo 13. Vapaa pääsy.

Mediakuvia kansiossa: https://www.dropbox.com/sh/12nzgg3rap8a7hx/AAAK9LnGR4VDTlbjBqh_Z5xma?dl=0
Kuvaaja Ville Rinne, mainittava julkaistaessa.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Ville Rinne
valokuvaaja
contact (at) villerinne.com