MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON

Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.

”Kiitän luottamuksesta ja mahdollisuudesta tarttua MTL:n hallituksen johtoon. Mikael Jungner on tehnyt hienoa työtä edelliset neljä vuotta, ja tästä on todella hyvä jatkaa kokeneen ja osaavan hallituksen kanssa. Odotan innolla yhteistyötämme”, kertoo Anna Lehtisalo.

”Tulevan hallituksen kanssa tartumme muun muassa toimialan strategisen osaamisen kasvattamiseen sekä toimistojen kansainvälistymisen edistämiseen. Markkinoinnin toimiala on ollut viimeiset vuodet isojen muutosten äärellä; teknologian kehitys ja luovan alan disruption tahti kiihtyy entisestään. Sen takia onkin tärkeää, että pystymme liittona tarjoamaan jäsenillemme alan muutoksessa tukevia palveluita sekä ennen kaikkea verkoston, josta hankkia tietoa ja vertaistukea”, jatkaa Lehtisalo.

Hallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin Panu Nordlund (hasan & partners, asiakkuusjohtaja).

Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Panu Laaksonen (Ida Fram, toimitusjohtaja), Jaakko Rantala (SEK, toimitusjohtaja), Linda Capelletti (Sherpa, toimitusjohtaja), Laura Mertano (Bob The Robot, varatoimitusjohtaja) ja Minna Toivola (IPG Mediabrands, operatiivinen johtaja).

Taru Nikulainen (Brunnen Communications), Taru Tujunen (Ellun Kanat) ja Maria Blomberg (Mainostoimisto Smoy) jatkavat hallituksessa.

Hallituksen varajäsenet ovat Anna Holtari (Dynamo & Son), Minttu Murtomäki (Näkemystehdas MBE) ja Pauli Aalto-Setälä (Dentsu Aegis Network).

MARKKINOINNIN, TEKNOLOGIAN JA LUOVUUDEN LIITTO MTL RY

Lisätietoja:

Anna Lehtisalo, 044 587 1663
Tarja Virmala, 0400 484 693

MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

MTL (Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto) lyö rumpua markkinoinnin ja viestinnän puolesta. Olemme alan asiantuntijayritysten yhteisö. Kuulumme kansainvälisiin järjestöihin European Assiociation of Communication Agencies EACA ja International Communications Consultancy Organisation ICCO.

Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Suomi 100 on Vuoden viestintätyö – SEK ja valtioneuvoston kanslia tekivät vuosisadan keikan14.6.2018 20:30:00 EESTTiedote