Voimaharjoittelusta on moneksi – Opas tutustuttaa voimaharjoittelun mahdollisuuksiin

Voimaharjoittelun myyttejä murskaava kirja ohjeistaa monipuolisiin harjoitteisiin ja vahvistaa niin kehoa kuin mieltäkin. Austin Currentin teos Voimaharjoittelun anatomia antaa käytännönläheiset ohjeet treenin ja ruuan suunnitteluun.

Haluatko muokata kehoasi, pudottaa painoa, hankkia voimaa suosikkiurheilulajisi tueksi tai lisätä ryhtiä olemukseesi? Voimaharjoittelu on hyvä keino näiden päämäärien saavuttamiseen. Voimaharjoittelun anatomia perehdyttää lukijan yli sataan harjoitteeseen ja näyttää, kuinka lihakset toimivat missäkin tilanteessa. Näin harjoitteet oppii tekemään oikein, turvallisesti ja hyödyt maksimoiden. Yli puolet kirjan harjoitteista voi tehdä kotona, ja myös kuntosaliharjoitteille on mahdollisuuksien mukaan kehitetty kotona onnistuvat vaihtoehdot.

Perusteellisesti kuvitettu kirja opettaa lihasmassan kasvattamisen ja ylläpitämisen, aineenvaihdunnan ja kehon rasvan vähentämisen fysiologiaa. Sen perusteellisten ohjeiden avulla voi ylläpitää terveellistä ja tasapainoista ruokavaliota, joka tukee lihashuoltoa - myös kasvissyöjät on huomioitu.

Austin Current: Voimaharjoittelun anatomia (Docendo 2022), sidottu, 224 sivua.

Toimittaja, pyydä arvostelukappale:

Kansikuva