Vuoden 2008 bioanalyytikko: Ennamaria Meneses

Suomen Bioanalyytikkoliitto ry valitsee Vuoden bioanalyytikoksi jäsenistöstään bioanalyytikon/laboratoriohoitajan, joka on kunnostautunut erityisesti työssään/ammatissaan, kliinisen laboratoriotyön kehittämisessä, toiminut merkittävällä tavalla bioanalyytikon ammatin tunnetuksi tekemiseksi tai toiminut ansiokkaasti ammattikuntansa edustajana.

Tämän vuoden bioanalyytikoksi valittu Ennamaria Meneses on tehnyt merkittävätyötä bioanalyytikon ammatin tunnetuksi tekemisessä ja lisännyt laboratorion näkyvyyttä osana terveydenhuoltojärjestelmää. Ennamarian lukuisat esiintymiset niin luentosaleissa, rekrytointitilaisuuksissa kuin valtakunnallisella tv-kanavallakin ovat tuoneet esiin bioanalyytikon työn monipuolisuuden ja laaja-alaisuuden. Iloisella, reippaalla ja positiivisella asenteella Ennamaria antaa kuvan työssään viihtyvästä bioanalyytikosta ja on esikuvana kaikille nuorille ammatinvalintaa suorittaville nuorille ja vastavalmistuneille bioanalyytikoille.

Vuoden bioanalyytikon valinta julkaistaan Laboratoriolääketiede ja näyttely ´08 tapahtumassa tänään Marina Congress Centerissä Helsingissä (osoite Katajanokanlaituri 6).

Puheenjohtaja Lea Salomaa 050 566 0233

Järjestösihteeri Toni Lehtinen 050 302 6504

toimisto@bioanalyytikkoliitto.fi

www.bioanalyytikkoliitto.fi