HAPPYMOOR

Vuoden jännittävin tiimikisa ZOOATHLON kerää yritykset Korkeasaareen touko-kesäkuussa

ZOOATHLON kutsuu yritykset Korkeasaareen suojelemaan tiimihenkeä ja uhanalaisia eläimiä 2. toukokuuta - 17. kesäkuuta. Luvassa on sekä pakopelien jännitystä että seikkailuradan hauskuutta

ZOOATHLON kutsuu yritykset Korkeasaareen suojelemaan tiimihenkeä ja uhanalaisia eläimiä 2. toukokuuta - 17. kesäkuuta. Kyseessä on uusi eläintarhaympäristöön rakennettu yrityspäivä-kokemusformaattii. Tavoitteena on monistaa tulevaisuudessa se myös ulkomaille.

Vuoden jännittävimmän tiimikisan reitin ovat suunnitelleet tiimityön ja pelillistämisen ammattilaiset. Luvassa on sekä pakopelien jännitystä että seikkailuradan hauskuutta. Tiimit joutuvat muun muassa keplottelemaan itsensä ulos vanhan Pikkukarhun kaltereiden takaa.

ZOOATHLON on samaan aikaa suurtapahtuma ja tiimin ihan oma juttu. Se tarjoaa myös pienempien yritysten työntekijöille mahdollisuuden päästä kokemaan suuren luokan tiimipäivän meininkiä.
'

Kisalähtöjä on kaksi päivässä ja kuhunkin lähtöön mahtuu kahdeksan joukkuetta. Tiimit kulkevat seitsemän tehtäväpisteen reitin läpi kisaoppaan opastuksella ilman kontaktia muihin joukkueisiin.

Vaikka pääosassa on työhyvinvoinnin ylläpitäminen ja tiimihengen nostattaminen, mukana on myös leikkimielinen kilpailu, jossa tiimien suoritukset pisteytetään ja parhaat tiimit palkitaan. Jos yritykset osallistuvat useammalla tiimillä, firman tiimit voivat kilvoitella keskenään.

Korkeasaaren perimmäisenä tavoitteena on lajiensuojelu. Siksi jokaisen tiimin osallistumismaksusta menee yrityksen valinnasta riippuen lahjoitus amurintiikerin ja amurinleopardin tai lumileopardin suojeluun tai Korkeasaaren Villieläinsairaalalle.

ZOOATHLONin tuottaa Happymoor Harbour yhteistyössä Korkeasaaren eläintarhan ja Korkeasaaressa ravintolatoimintaa harjoittavan Marcante Oy:n kanssa. Jokaisesta osallistumismaksusta lahjoitetaan 100 euroa lajiensuojeluun.

Maailmanluokan makumatka
Palkitse laumasi maailmanluokan makumatkalla
Suojele laumahenki uhanlaisesta elinvoimaiseksi
Vapauta laumasi todellinen luonto

HAPPYMOOR

HAPPYMOOR HARBOUR yhdistää kaupunkien yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja parempien asiakasreittien ja kestävämmän liiketoiminnan yhteistekemiseksi. Yhteistekemisen tuotoksena syntyy uudenlaisia, personoituvia kokemuksia, jotka ihmiset löytävät, muotoilevat, ostavat ja ohjaavat polullaanyritysverkoston yhteisistä kanavista happymoor.bizissä ja happymoor.clubissa. Yhteistekemistä koordinoi luovan alan ja liiketoiminnan kehittämisen yrittävistä osaajista koostuva Miehistö. Alustan yhteinen tekeminen lisää kaupunkien ja alueiden vetovoimaa, viihtyvyyttä ja elinvoimaa kestävästi. happymoor.biz

Korkeasaaren eläintarhan säätiö sr on yleishyödyllinen yhteisö, jonka tehtävä on lajien ja luonnon monimuotoisuuden suojelu. Korkeasaari on osallistunut kansainvälisiin suojeluprojekteihin jo 1920-luvusta lähtien, lajiensuojelua luonnossa tukevaa varainkeruuta Korkeasaaressa on tehty 1990-luvulta alkaen. Korkeasaari.fi

Lue lisää julkaisijalta HAPPYMOOR

OnniBus-kisalähdöt kuljettavat yritykset Tampereelta, Hämeenlinnasta ja Hyvinkäältä ovelta-ovelle ZOOATHLON-tiimikisaan Korkeasaareen22.4.2022 13:35:04 EEST | Tiedote

Pirkanmaalla ja Kanta-Hämeessä toimivat yritykset pääsevät kätevästi viettämään huippuluokan tiimipäivää Zooathlonissa Korkeasaaressa 8. kesäkuuta. Matka sujuu helposti ja mukavasti, sillä OnniBus kuljettaa yritysten henkilökunnan oman työpaikan pihasta Tampereelta, Hämeenlinnasta ja Hyvinkäältä Korkeasaareen.