Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) liittokokous päättyi perjantaina vuoden parhaiden palkitsemistilaisuuteen Helsingissä. Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta.

Suomen suurin välittäjäyhteisö on yli 400 yrityksen ja yli 1300 välittäjän voimalla suomalaisia yrittäjiä edustava 71-vuotias järjestö. SKVL:n jäsenten yhteenlaskettu markkinaosuus edustaa liikevaihdoltaan lähes 38 % koko Suomen kiinteistönvälitysmarkkinasta (vuonna 2016).

Liittokokous päätti myös sääntöjensä muutoksesta, joka mahdollistaa ketjuina toimivien yritysten liittymisen yhdessä jäseneksi.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin toiselle kaudelle Tero Tahkola Espoosta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Juha Järvinen Tampereelta.

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry:n toimitusjohtaja
jussi.mannerberg@skvl.fi

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjät palkitsee vuonna 2018 ansioituneita välittäjiä – lehdistötiedote julkaistaan lauantaiaamuna15.11.2018 07:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry palkitsee ansioituneita kiinteistönvälittäjiä liittokokoustapahtumassaan perjantaina 16.11.2018 Helsingissä. Tilaisuudessa palkitaan Vuoden Kiinteistönvälittäjä, Vuoden Yritys ja Vuoden Markkinoija. Lehdistötiedote liittokokouksen päätöksistä ja palkittavista julkaistaan lauantaiaamuna 17.11.2018 klo 07.00.