Grundlage

Vuoden mainos -kilpailu vie Cannesiin - Uudistunut Vuoden mainos nostaa turkulaisen mainonnan tasoa

Jaa
Vuoden parasta turkulaista mainonnansuunnittelua palkitseva Vuoden mainos -kilpailu on luonut nahkansa.

Uudistunut kilpailu koostuu kolmesta kilpasarjasta sekä nuorille suunnittelijoille tarkoitetusta juniorisarjasta. Mediariippumattomat kilpasarjat ovat Paras oivallus, Paras toteutus ja Paras tulos. Koko kilpailun paras työ lähetetään edustamaan Suomea ”mainonnan olympialaisissa”, Cannes Lions -mainosfestivaaleilla.

”Nykyaikaisen markkinoinnin keinovalikoima on monipuolisempi kuin koskaan, siksi sarjajako medioittain tuntui auttamattoman vanhanaikaiselta. Sitä paitsi palkituimmat kansainväliset mainoskampanjat ovat harvoin enää yhdessä maksetussa mediassa näytettyjä mainoksia”, kommentoi Grundlagen toimitusjohtaja ja kilpailun uudistaja Mari Tauler.

Myös kilpailun tuomaristoon on koottu kansainvälisesti palkittuja mainonnantekijöitä. Päätuomarina toimii hasan&partnersin toimitusjohtaja, ECD Eka Ruola, Design Forumin toimitusjohtaja Petteri Kolinen, TBWA:n copywriter Ville Ohtonen, SEK:n Designer Jenni Komulainen, AD Ari Kivi ja toimitusjohtaja Mari Tauler Grundlagesta sekä tuomariston sihteerinä toimii MARK Turun Sari Raunell.

“Kilpailuja on liikaa, mutta tämä mahtuu vielä. Tauler on laittanut tuulemaan ja asia on päivittynyt loikalla. Tämä kilpailu auraa tietä sille, että maassamme on myös toinen selkeä mainoskeskittymä – ja siitä on vain iloa. Kun tällainen alueelta karannut vielä kutsutaan kehiin kokeneiden kollegojen kanssa, vastaus on selvä: Täältä tullaan, Turku", iloitsee Eka Ruola.

Uudistuneen Vuoden mainos -kilpailun järjestämisestä vastaavat MARK Suomen Markkinointiliitto r.y.:n Turun jaosto, Grundlage sekä TBWA\Helsinki. Kilpailu​un voi osallistua 1.1.2018 alkaen, ja​ osallistumisen deadline on 14.1.2018. Voittajat palkitaan Logomossa Mainostorstain iltagaalassa 25.1.2018.

Lisätietoja:

Mari Tauler
Toimitusjohtaja
+358 50 590 7856
mari@tauler.fi
Grundlage

Avainsanat

Kuvat

Lataa
Eka Ruola
Eka Ruola
Lataa
Mari Tauler
Mari Tauler
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Grundlage
Grundlage



Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Grundlage

Grundlagen viestintäjohtajaksi Anmari Korpinen: Palveluntarjoajat ovat unohtaneet palvella asiakasta8.5.2018 14:40:05 EEST | Tiedote

Viime vuosina murroksessa ei ole ollut ainoastaan media. Markkinointi- ja viestintäalan toimijat ovat jo pitkään käyskennelleet toistensa tonteilla ja tehneet palveluiden ostamisesta entistä vaikeampaa. Olipa asiakasyritys vailla markkinoinnin strategiaosaamista, brändäystä, somesuunnitelmaa, maksettua tai ansaittua medianäkyvyyttä, niin kaikkea tätä tuntuvat tarjoavan ihan kaikki – huolimatta siitä, onko kyseessä mainos-, viestintä-, digi-, some- tai mediatoimisto. Kuinka asiakas enää voi tietää, mistä kannattaa ostaa ja ennen kaikkea mitä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye