Vuoden odotetuimmat juhlat löytyvät Naantalin Kylpylästä

Naantalin Kylpylä järjestää loppuvuodesta ravintoloissaan railakkaita pikkujoulujuhlia, joissa yhdistyvät laadukas viihde ja herkullinen ruoka. Kylpylän Paviljonki-ravintolassa nähdään ja kuullaan niin Abba Tribute kuin The Beatles Tribute -showt.
Naantalin Kylpylän pikkujoulubileissa yhdistyvät laadukas viihde ja hyvä ruoka.

Naantalin Kylpylän pikkujoulukausi lähtee käyntiin marraskuussa, kun lavalle nousee upea naiskaksikko Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen sekä heidän luotsaamansa Abba Tribute Show. Luvassa on nostalginen matka discon kultaiselle aikakaudelle Abba -klassikoiden tahdittamana. Show & Dinner illoissa nautitaan hyvästä musiikista, erinomaisesta ruoasta unohtamatta tanssia ja laulua peilipallojen loisteessa.

Sekä Tapiolla että Siitosella on molemmilla takanaan pitkä ura menestyneinä taitelijoina. Heidät muistetaan etenkin 90-luvun suosikkiyhtye Taikapeilistä sekä lukuisten musikaalien tähtirooleista, erilaisista tv-esiintymistä sekä Idols-laulukilpailun tuomarointi - ja lauluopetustehtävistä. Nykyisin ystävykset vaikuttavat mm. AiA-yhtyeessä.

Abba Tribute Shown esityspäivät:  pe 15.11., la 16.11., pe 22.11. ja la 23.11.

Joulukuussa puolestaan matkataan kultaiselle 60-luvulle ja ”The Magical Mystery Tourin” tunnelmiin, kun Jiri Nikkisen The Beatles Tribute Band yhdessä Ville Pusan kanssa esittävät Naantalin Kylpylässä The Beatles Tribute –show’n. Illan aikana kuullaan kattava setti kaikkien aikojen suosituimpia Beatlesin kappaleita, mutta myös muutamia harvinaisuuksia.

The Beatles Tribute Band on omien sanojensa mukaan vihkiytynyt The Beatles -musiikin esittämiseen sydänjuuriaan myöten. Yhtyeen keulahahmo Jiri Nikkinen muistetaan etenkin Beatles-henkisen rockyhtye Cliftersin solistina. Viimeiset 15 vuotta Nikkinen on soittanut The Beatlesin musiikkia erilaisissa kokoonpanoissa. Ville Pusa on puolestaan tullut tunnetuksi musikaaleista, mutta myös menestyvänä sooloartistina, sanoittajana ja säveltäjänä.

The Beatles Tribute Shown esityspäivät: to 5.12, la 7.12, pe 13.12 sekä la 14.12.

Sekä Abba Tribute ja The Beatles Tribute- iltoihin on yhdistettävissä herkullinen kolmen ruokalajin pikkujoulubuffet Naantalin Kylpylän Paviljonki ja Tammikellari –ravintoloissa.

Satu Németh
Mainonta- ja viestintäpäällikkö / Pramedia Oy
p. 044 55 66 213
satu.nemeth@pramedia.fi
www.sunbornhotels.com
www.naantalispa.fi

Naantalin Kylpylän pikkujoulubileissa yhdistyvät laadukas viihde ja hyvä ruoka.

Naantalin Kylpylä on tunnettu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Naantalin Kaivohuone ja Snickari Naantalissa.