Rakennuttajatoimistojen Liitto Ry RTL

Vuoden rakennuttajakonsultiksi 2017 valittu rakennuttamisen moniosaaja Matti Tossavainen

Rakennuttajatoimistojen Liitto RTL on valinnut vuoden rakennuttajakonsultiksi 2017 projektipäällikkö Matti Tossavaisen Rambollista. Tossavaisella on mittava kokemus vaativien ratahankkeiden rakennuttajana ja suunnittelijana. Lisäksi valinnan tehnyt raati kiitteli Tossavaisen rakennetekniikan osaamista, joka tulee esille erityisesti haastavissa siltarakenteissa.

Rautatiehen liittyvien hankkeiden lisäksi Tossavaisella on kokemusta myös tie-, katu- sekä kiinteistöhankkeista ja hänet tunnetaankin rakennuttamisen moniosaajana. Tossavainen johtaa projekteja ammattitaidolla ja hallitsee eri urakkamuodot, sopimusjuridiikan ja hankintalain. Projektien läpiviejänä hänelle on kunnia-asia se, että hankkeet valmistuvat ajallaan ja budjetista pidetään kiinni.

Vetämiinsä hankkeisiin Tossavainen tutustuu aina huolella ja pitkän kokemuksen omaavana tuo myös oman näkemyksensä esille. Hänelle on tärkeää selvittää tarkasti tilaajan tarpeet ja toiveet, jotta projektin lopputulos on toivotunlainen.

Tossavaisen uran yksi vaativimmista hankkeista on juuri valmistunut Ratatekninen oppimiskeskus Kouvolassa, jossa alueella aiemmin sijainnut rakennus muutettiin vastaamaan opetuskäytön vaatimuksia.

Lisätietoja:

Matti Tossavainen, Ramboll, puh. 050 414 1961
Vesa Koskelainen, hallituksen puheenjohtaja, Rakennuttajatoimistojen Liitto RTL ry, puh. 044 779 9202

Kuvalähde: Rousi Visions

Vuoden rakennuttajakonsultin on vuodesta 2010 alkaen valinnut Rakennuttajatoimistojen Liitto RTL, jonka tavoitteena on parantaa rakennuttajakonsulttien profiloitumista hankkeenjohtamisen osaajina. Valinnan tekee RAKLIn Rakennuttaminen -toimikuntaan kuuluvista tilaajista koottu raati. RTL parantaa rakennuttajakonsulttien toimintaympäristöä sekä ennakoi, seuraa ja auttaa hallitsemaan toimintaympäristön muutoksia.

Rakennuttajatoimistojen Liitto Ry RTL
Annankatu 24

Rakennuttajatoimistojen Liitto - RTL ry ja sen jäsenyritykset pyrkivät rakennuttajakonsulttipalveluiden tarkoituksenmukaisuuden, taloudellisuuden ja laatutason kohottamiseen. Liitto jäsenyrityksineen toimivat terveiden ja eettisesti hyväksyttävien yhteistyösuhteiden kehittämiseksi tilaajien ja rakennuttajakonsulttien kesken.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Rakennuttajatoimistojen Liitto Ry RTL