Vuoden vilkkain sesonki laajentaa Prismojen aukioloaikoja

Ruokakauppojen aukioloajat laajentuvat joulun aikaan ja tuovat helpotusta joulukiireisiin. Tänä vuonna Turun Osuuskaupan Prismat palvelevat 19.12. alkaen puoleen yöhön aina aatonaattoon asti.

– Hyvät kokemukset ja asiakkaidemme myönteinen palaute pidennetyistä aukioloista ovat innostaneet meidät tarjoamaan tänä jouluna laajat aukioloajat. Asiakkaamme arvostavat niiden joulukiireeseen tuomaa joustoa, sanoo toimialajohtaja Mikko Junttila Turun Osuuskaupasta.

– Ruokakaupoissa tulee olemaan vilkkainta aatonaattona maanantaina. Myös jouluaatosta on tullut joka vuosi yhä suositumpi kauppapäivä. Jouluaaton suosio kauppapäivänä on kasvanut 40 prosenttia kuluneen kolmen vuoden aikana, Junttila jatkaa.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Myöhäiset illan tunnit ovat monelle myös sopivan rauhallista aikaa tehdä viimeisiä lahjahankintoja pukin konttiin markettien pukeutumisen, lelujen ja kodin elektroniikan osastoilla.

Turun Osuuskaupan Prismojen aukioloajat jouluna:

Prismat Mylly, Itäharju, Piispanristi, Länsikeskus, Tampereentie ja Loimaa ovat torstaista 19.12. alkaen auki klo 24:ään aina maanantaihin 23.12. saakka.

Jouluaattona 24.12. ja joulupäivänä 25.12. Prismat sulkevat ovensa klo 18

Oman joulukaupan aukioloajat voi tarkistaa S-kanavalta: https://www.s-kanava.fi/web/tok/myymalat-ja-palvelut

Yhteystiedot:
Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Junttila, puh. 010 764 4005

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa