Reagle Oy

Vuodessa yli 85 % kasvanut kiinteistöneuvonantaja Reagle laajentaa omistuspohjaansa

Suomen nopeimmin kasvava kiinteistöneuvonantaja Reagle Oy laajentaa omistuspohjaansa kutsumalla yhtiön uudeksi osakkaaksi KTM Juhani Paatsaman. Reagle kasvatti liikevaihtoaan yli 85 prosenttia juuri päättyneellä tilikaudella (8/2022).

Vaasan yliopistossa taloustieteitä opiskellut Juhani Paatsama on työskennellyt Reaglella kolme ja puoli vuotta, ja tätä ennen rahoitusalalla muun muassa Finance Link Oy:ssä sekä Santander Consumer Finance Oy:ssä.

Juhani on meidän ensimmäisiä työntekijöitämme, ja hän on kasvattanut Reaglea kanssamme. Olemme iloisia saadessamme hänet osaksi Reaglen omistajakuntaa, nyt kun yritys on siirtymässä seuraavaan kehitysvaiheeseen”, Reaglen perustaja Henri Hakala kertoo.

Reagle tähtää kasvuun pohjoismaisilla kiinteistöneuvoantomarkkinoilla. Osakkaana Paatsama vahvistaa jo olemassa olevia kotimaan toimintoja sekä uusia liiketoiminta-avauksia, joilla luodaan kokonaisvaltaisemmin arvoa asiakkaille. Perustajaosakkaat keskittyvät myös yrityksen kansainvälistämiseen.

On etuoikeutettua jatkaa yrityksen kehittämistä osakkaana. Olemme todella innostavassa kasvuvaiheessa. Palveluidemme jatkuvasti kasvava kysyntä osoittaa alalla poikkeuksellisen liiketoimintamallimme vahvuudet. Oma työni tukee Reaglen menestyksen ydintä – asiakkaiden laadukasta palvelua ja toimialan kehittämistä”, Juhani Paatsama toteaa.

Juhani Paatsama, +358 40 760 9664, juhani.paatsama@reagle.fi
Henri Hakala, +358 41 506 3101, henri.hakala@reagle.fi

Reagle Oy
Kalevankatu 6

041 506 3101http://www.reagle.fi

Reagle, not just an advisor

Vuonna 2017 perustettu Reagle on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava kiinteistöalan neuvonantoyritys. Sen liikevaihto on noin 3,9 miljoonaa euroa (8/2022), missä oli 85 % kasvua edelliseen tilikauteen verrattuna. Yrityksen perustamisesta Reagle on kasvattanut liikevaihtoa yli 50 %:n keskimääräisellä vuosivauhdilla. Reaglen toiminnan kulmakivinä ovat laadukas ja periksiantamaton tekeminen sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla. Yritys uudistaa toimintakenttää kokonaisvaltaisesti ja tähtää merkittäväksi toimijaksi Pohjoismaissa.

www.reagle.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi