Vuorekseen uusia Huippu ja Helmi -koteja!

Hartela Länsi-Suomi järjesti nimikilpailun kahdelle uudelle asuinkerrostalolle, jotka sijaitsevat näkyvällä paikalla Tampereen Vuoreksen Rimmin alueella. Tontit ovat kaupungin vuokratontteja ja ne sijaitsevat korkean kallioisen mäen laella. Saimme kilpailuun yli 550 nimiehdotusta, joiden joukosta voittajiksi valikoituivat Huippu ja Helmi.

Huippu ja Helmi -nimiä ehdotti yhteensä 21 henkilöä. Näiden joukosta arvottiin voittaja, joka on Katariina Kuusikoski ja palkinnoksi hän saa lahjakortin huonekaluliike Vepsäläiselle.

Nimikilpailun yhteydessä kyselimme yleisesti ihmisten toiveita omasta ihannekodistaan. Yli kolmesataa kilpailuun vastannutta vastasi myös kyselyyn. Tärkeimpinä kodin tiloina vastaajat pitivät avointa olohuonetta ja keittiötä, omaa saunaa sekä parveketta. Tärkeimmät taloyhtiön yhteistilat olivat suuri irtaimistovarasto, pesutupa ja kuivaushuone. Avoimissa vastauksissa korostuivat pyörävarasto, askarteluhuoneet ja kunnolliset omat varastotilat.

As Oy Tampereen Vuoreksen Huipun suunnittelu on lähtenyt käyntiin ja tämän hetkisten suunnitelmien mukaan rakentaminen alkaa loppukesällä.

Seuraa www.hartela.fi/huippu ja ota yhteyttä, jos haluat tutustua Vuoreksen Huipun suunnitelmiin ensimmäisten joukossa!

Hartela kuuluu suurimpiin valtakunnallisiin rakennusyhtiöihin. Rakennamme asuntoja ja toimitiloja sekä kehitämme kiinteistöjä ja alueita. 75-vuotias, suomalainen perheyhtiö työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Konserniin kuuluvat Turun ja Tampereen seudulla sekä Satakunnassa ja Länsi-Uudellamaalla toimiva Hartela Länsi-Suomi Oy, pääkaupunkiseudulla ja ympäristökunnissa sekä Lahdessa toimiva Hartela Etelä-Suomi Oy sekä Oulun talousalueella toimiva Hartela Pohjois-Suomi Oy. Toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Turussa, Tampereella, Raumalla ja Oulussa.