Vuosikymmenten jahti toi Vakion täysosuman – ”Pidän tiedotustilaisuuden vaimolle”

Muuramelaismies sai mahdollisuuden pitää tiedotustilaisuuden vaimolleen voitettuaan ensimmäisen kerran Vakion täysosuman. Vuosikymmeniä pelannut voittaja sai uuden 14 kohteen Futisvakion ainoalla täysosumalla alavoittoineen yli 31 000 euroa (kierros 37/2017).

Voittajan vakioharrastus alkoi jo 1960-luvulla. Harva kierros on jäänyt mieheltä väliin. Jahti on jatkunut sinnikkäänä ja pienin panoksin. Tiistain voitto tulikin 4,80 euroa maksaneella järjestelmällä.

Voittosumma kohosi 31 249,10 euroon alavoittojen ja MiniVakion täysosuman ansiosta.

- Voittosumma todellakin yllätti. Ja se, ettei täysosumia lopulta ollut enempää kuin yksi. Aiemmin parhaat tulokseni ovat olleet pieniä voittoja 10 oikein- tai 11 oikein -tuloksilla. Nyt sain sitten syyn pitää vaimolle tiedotustilaisuuden ja vähän kilistellä, kertoo mies hyvillään.

Voitto oli varmistunut myöhään tiistain ja keskiviikon välisenä yönä viimeisen ottelun Barcelona-Eibar päätyttyä odotetusti 6-1. Muuramelainen voittaja oli tuolloin jo nukkumassa. Rikastuminen valkeni keskiviikkoaamuna pelitililtä, ja ”tiedotustilaisuuden” vuoro oli perjantaina.

- Aluksi en edes kertonut vaimolle voitosta. En osaa vielä sanoa, mitä teen voittosummalla. Mutta se on selvää, että tyytyväinen pitää olla. Voitossa on aina tuuria mukana.

Voittorivi syntyi perinteisellä tavalla aloittamalla varmoista ja lisäämällä epävarmimpiin kohteisiin vaihtomerkkejä. Muuramelaismies tyytyi viiteen vaihtomerkkiin, ja varmoja jäi yhdeksän. Yksi niistä oli risti. Kuten Vakion pelaajat hyvin tietävät, monta kertaa jokin kohteista lipsahtaa väärin, mutta nyt rivi oli täydellinen.

- Bologna-Inter vaikutti etukäteen niin tasaiselta. Ja niinhän se sitten olikin, koska päättyi 1-1. Jatkan Vakioiden pelaamista samaan tapaan kuin vuosikymmeniä olen tehnyt, luottaen tuuriin ja kohtuullisen pieniin peleihin. Niilläkin se voitto tulee, jos on tullakseen.

Ainoastaan Vakio Grand Prix hieman epäilyttää muuramelaisvoittajaa.

- Taitaa olla niin, että 18 kohdetta on minulle liikaa, mies kertoo naurahtaen.

Futisvakiota pelataan 14 kohteella tiistaisin Mestarien liigan ja eurooppalaisen huippujalkapalloilun kohtein. Sarakemaksu on 0,10 euroa.

Uutinen Muuramen voitosta.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.