Wiklund Turun keskustassa palvelee supistetuin aukioloin

Wiklund-keskus Turun keskustassa palvelee maanantaista 23.3.2020 alkaen rajoitetuin aukioloajoin. COVID-19-koronavirusepidemia on vähentänyt asiakasmääriä merkittävästi. Haastavasta tilanteesta johtuen resursseja pyritään keskittämään suomalaisten arjen kannalta tärkeimpiin toimintoihin. Laajimmat aukioloajat pyritään pitämään siellä, missä asiakkaita on eniten.

Wiklund-keskuksen ja Sokos Wiklundin aukioloajat 23.3.2020 alkaen.

-          ma-pe 9-18

-          la 10-16

-          su 12-16

S-market Wiklund Herkku palvelee edelleen normaalein aukioloin. Wiklund-keskuksen ollessa suljettuna -1. kerrokseen pääsee Kauppiaskadulta S-Marketin sisäänkäynnistä, Valopihan kautta sekä parkkihallin sisäänkäynnistä.

Samanaikaisesti Wiklundin 2. kerroksessa sijaitseva ravintola VENN suljetaan toistaiseksi. Ravintola Rapido on suljettu jo aiemmin, mutta Rapidon burgerit voi tilata Foodoran kautta haluamaansa paikkaan. Original Sokos Hotel Wiklund, ravintola Trattoria, Coffee House ja Walo Rooftop Bar ovat edelleen avoinna.

Ajantasaiset aukioloaikamme löytyvät helpoimmin verkkosivuiltamme www.tok.fi, ravintoloiden osalta osoitteesta www.raflaamo.fi ja hotellien osalta osoitteesta www.sokoshotels.fi.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

Turun Osuuskaupan avoinna oleviin ravintoloihin ja ABC-asemille take away -palvelu27.3.2020 11:38:07 EETTiedote

Turun Osuuskauppa noudattaa Suomen hallituksen suosituksia ja muuttaa ravintoloidensa ja ABC-asemiensa toimintamallia. Hallitus esittää ravintoloiden, kahviloiden ja anniskelupaikkojen sisällä syömisen kieltämistä asiakkailta mahdollisimman pian koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Ruokahuoltoon liittyvä take away -toiminta on mahdollista. Perjantaista 27.3.2020 Kauppakeskus Myllyssä Kulman Kuppila, Hesburger ja Coffee House, Wiklundin ravintolat, Grill it! Marina, Kaffela ja Hesburger Itäharju, Presso Piispanristi sekä Loimaalla Rico Deli ja Hesburger siirtyvät kokonaan take away -jakeluun. Ravintolatilat ovat käytössä ainoastaan ruoan tilaamiseen ja noutoon. Turun Osuuskaupan ABC-asemat ja niissä sijaitsevat Hesburgerit palvelevat lauantaista 28.3.2020 alkaen toistaiseksi take away -tuotteilla ja ruokamarketteina. Polttonestejakelu jatkuu normaalisti kaikilla ABC-automaateilla ja ABC-asemilla. Lisäksi ABC-autopesut toimivat normaalisti. Turun Osuuskaupan ajantasaiset palvelut ja au

Turun Osuuskaupan henkilöstöjohtaja vaihtuu27.3.2020 10:30:47 EETTiedote