Wiklundin kattobaarista Walo Rooftop Bar

Nimi kattobaarille -kilpailun lopputuloksena Wiklundin kattobaarin nimeksi muotoutui Walo Rooftop Bar.

- Walo viehätti nimenä, sillä siitä huokuu ilo, positiivisuus ja elämänmyönteisyys. Walo on myös asennetta. Se ilahduttaa, ottaa kantaa ja näyttää majakan lailla rohkeasti suuntaa, katsoo eteenpäin. Nimen jatko Rooftop Bar taas ilmentää hyvin liikeideaamme ja avaa ulkomaalaisille asiakkaille, millaisesta ravintolasta on kyse, toimialajohtaja Mikko Eskelinen linjaa.

Nimi kattobaarille -kilpailu sai turkulaiset liikkeelle. Parin viikon aikana nimikilpailuun tuli yli 1 700 toinen toistaan kekseliäämpää nimiehdotusta. Nimiehdotuksensa jättäneiden kesken arvottiin noin 330 euron arvoinen elämyspaketti Wiklundille.

- Kiitos kaikille nimiehdotuksensa jättäneille. On ollut ilo huomata, että Wiklundin katto herättää intohimoja ja on odotettu uutuus Turun keskustan ravintolatarjonnan joukkoon. Yhdeksän henkilöä ehdotti nimeksi Valoa tai Waloa ja Rooftop oli mukana lukuisissa nimiehdotuksissa, Eskelinen jatkaa.

Turun ensimmäinen kattobaari avataan vapuksi. Walo Rooftop Bar on Wiklundin kruununjalokivi. Kahteen kattokerrokseen ulottuvassa baarissa on huikeat näköalat yli kaupungin. Baarin tyyli on rouhea, rento ja tyylikäs. Ylemmän kerroksen suojaamaton kattoterassi on avoinna ilmojen salliessa. Alempi terassi puolestaan on ympärivuotinen vihreä keidas. Walo Rooftop Bar tarjoaa yhdessä muiden Wiklundin ravintoloiden kanssa hienoja elämyksiä ja upeat puitteet näköaloineen paitsi kaupunkilaisille, myös keväällä avattavan Original Sokos Hotel Wiklundin hotelliasiakkaille.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

TOK on yli 156 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 201918.12.2018 12:59Tiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2018 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2019: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvoston puheenjohtaja vaihtuu Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 21.11.2018 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2019. Uusina hallintoneuvostoon valittiin Janina Andersson Turusta, Sari Majuri Turusta sekä Petri Uggeldahl Turusta. MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtaja Janina Andersson on toiminut Turun Osuuskaupan edustajistossa vuodesta 2009 alkaen. Palvelualojen ammattiliiton PAM ry:n Turun aluetoimiston toimitsija Sari Majuri on toiminut h