Wiklundin uudet ravintolat houkuttelevat viihtymään

Wiklundille on valmistunut kaksi uutta ravintolaa, italialaistyylinen ravintola Trattoria ja sosiaalisten kohtaamisten VENN. Ravintoloiden viihtyisät miljööt Wiklundin toisessa kerroksessa taipuvat eri tilanteisiin, yksityisistä hetkistä illalliseen iloisella porukalla.

Ravintola Trattorian ruoka ponnistaa italialaisen ruokakulttuurin perimästä.

- Sijainti Turun keskustassa kaikkien palveluiden äärellä on ravintoloille ideaali, sillä paras paikka ravintolalle on sellainen, jossa ihmiset muutenkin viihtyvät, toteaa Trattoria Wiklundin ravintolapäällikkö Susanna Lehtelä-Lekari.

Tunnelmallinen Trattoria viekoittelee Wiklundille

Ravintola Trattorian ruoka ponnistaa italialaisen ruokakulttuurin perimästä, jossa tuoreet ja laadukkaat raaka-aineet sekä itse tekeminen näyttelevät tärkeää osaa. Ilta Trattoriassa alkaa antipastoja kukkuroillaan olevalla laudalla ja lasillisella kuplivaa proseccoa. Prosciutto-kinkku leikataan ohuen ohuiksi viipaleiksi omalla leikkurilla, italialainen salami samoin. Liedellä hautuvat pastakastikkeet, rapeat pizzat ja grillatut pihvit kruunaavat aterian. Ruokalistan päättää jälkiruokavalikoima suklaakakusta tiramisuun, nämäkin itse tehtyjä. Talon italialainen viinilista on saanut seurakseen raikkaan cocktailvalikoiman.

- Miljöö houkuttelee sisään avokeittiöstä tulevine tuoksuineen ja ruokalistalta löytyy tuoretta ja herkullista syötävää jokaiseen makuun. Erilaisista pöytä- ja sohvaryhmistä löytyy sopiva paikka niin yksin saapuvalle kulkijalle kuin isollekin seurueelle, Lehtelä-Lekari jatkaa.

VENN – viiniä ja ystäviä

Wiklundin toinen uusi ravintola VENN on sosiaalisesti vaurasta elämää viettävien ihmisten uusi kohtauspaikka. Loistavan sijaintinsa ansiosta VENNiin on helppo piipahtaa drinkille ostospäivän lomassa, töiden jälkeen tai unohtua vaikka koko illaksi. VENNin valikoimista löydät helppoa ja herkullista purtavaa, viehkeitä viinejä ja kutkuttavia cocktaileja. Pääpaino juomavalikoimassa on viineissä, vaikka VENN ei olekaan mikään perinteinen viinibaari.

- Juoman lisäksi ravintolasta saa myös ruokaa, ei kuitenkaan perinteiseen alku-, pää- ja jälkiruokatyyliin. Annokset on suunniteltu helposti jaettaviksi ystävien kesken. Herkkunälkään helpotusta tuo irtokarkkipiste, josta asiakas saa itse valita omat lempi-irtokarkkinsa, kertoo VENNin ravintolapäällikkö Lauriina Rastas.

Susanna Lehtelä-Lekari, ravintolapäällikkö, Trattoria Wiklund, puh. 010 764 5601
Lauriina Rastas, ravintolapäällikkö, VENN Wiklund, puh. 010 764 5438

Ravintola Trattorian ruoka ponnistaa italialaisen ruokakulttuurin perimästä.

Radisson Blu Marina Palace Hotelin Juhlatilalle Paistinkääntäjien kilpi22.5.2019 16:30:00 EESTTiedote

Radisson Blu Marina Palace Hotelin Juhlakerrokselle on myönnetty Suomen Paistinkääntäjät ry:n Chaine des Rôtisseurs -kilpi. Kilven paljastaa Suomen Paistinkääntäjien valtavouti, Bailli Délégué Johanna Hornborg-Ojala Radisson Blu Marina Palacen Kristallisalissa juhlallisin menoin keskiviikkona 22.5.2019 kello 18. Kilven vastaanottavat Turun Osuuskaupasta Maître Restaurateur Mikko Eskelinen ja Chef de Table Sanna-Liisa Byskata.