Värisilmä

Wild Animals on syksyn villein uutuustapettimallisto

Boråstapeterin uusi tapettimallisto tuo estradille upeita eksoottisia kasveja ja eläimiä. Wild Animals on rakkaudenosoitus villille luonnolle ja sen monimuotoisuudelle.
Madagaskar-tapetin kuvio voidaan mukauttaa seinän kokoon ja se on toistettavissa sivusuunnassa.

Boråstapeterin uusi Wild Animals -minitapettimallistossa on kolme erityylistä kuosia, jotka muistuttavat kukin luonnon rikkaudesta – ja ehkä sen haavoittuvuudestakin. Sulavalinjaiset leopardit, savannin ylväät elefantit ja kirahvit ja viidakon apinat on ikuistettu tapettimallistoon omissa ainutlaatuisissa elinympäristöissään.

Jokaisesta kuosista on saatavilla myös ainoastaan kasviaiheiset variantit, joita voi halutessaan käyttää eläinkuosien kanssa rinnakkain.

Serengeti

Tansaniassa sijaitsevan tunnetun kansallispuiston mukaan nimetyn Serengeti-kuosin inspiraationa ovat toimineet ensimmäisten eurooppalaisten tutkimusmatkailijoiden vanhat litografialehdet, jotka kertovat varhaisista löytöretkistä Afrikkaan. Tapetissa on antiikkisen paperin tuntu ja vintage-henkistä kuosia koristavat savannin rikas luonto ja sen eläimet. Kasviaiheisen kuosivariantin nimi on Serengeti Savannah

Madagaskar

Madagaskarin huikeat viidakot ovat biodiversiteetiltään maapallon monimuotoisimpia paikkoja ja Madagaskar-kuosissa seikkailevatkin muun muassa makiapinat ja kummituseläimet. Leikkisän tyylikkäässä kuosissa on kuvattu myös kuuluisa Madagaskarin tähti -orkidea, jota esiintyy ainoastaan Madagaskarin saarella. Kasviaiheisen kuosivariantin nimi on Madagaskar Leaves.

Samburu

Kenialaisen kansallispuiston mukaan nimetyn Samburu-kuosin itseoikeutettu päätähti on leopardi. Kissaeläinten kauneuskuningattaren kullankeltainen väri nousee kuosissa näyttävästi esiin graafista mustavalkoista puukuviota vasten. Tämänkin yksityiskohdiltaan runsaan kuosin innoitus on saatu löytöretkeilijöiden vanhoista litografioista. Kasviaiheisen kuosivariantin nimi on Samburu Tree.

Kaikki Boråstapeterin tapetit valmistetaan yrityksen omassa tehtaassa Boråsissa Ruotsissa kestävän kehityksen periaatteita noudattaen. Tuotannossa ei käytetä ollenkaan vaarallisia kemikaaleja ja tuotannon ympäristövaikutukset on pyritty painamaan minimiin. Kaikki värit ovat vesipohjaisia ja tapeteissa käytetty paperi on Pohjois-Euroopassa vastuullisesti tuotettua.

Valikoimapäällikkö
Tiina Hakola
tiina.hakola@varisilma.fi

Kuvapankki:
varisilma.emmi.fi

Serengeti-tapetti tuo kotiin savannin upeita eläimiä ja maisemia.
Samburu-tapetti on saatavana myös harmaasävyisenä ilman lekottelevaa leopardia.

Värisilmä
Petikontie 20

09 849141http://www.varisilma.fi

Värisilmä-ketju on johtava sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut valtakunnallinen ketju. Väritukku Oy toimii Värisilmä-myymälöiden keskusliikkeenä, joka vastaa ketjun tuotevalikoimista, varastoinnista ja logistiikasta sekä tuotteiden markkinoinnista. Väritukun omistavat yksityiset Värisilmä-myymälät. Värisilmästä saa tutkitusti Suomen parasta palvelua: Kaupan Liiton ”Asiakastyytyväisyys palveluihin Suomessa 2019” -tutkimuksessa Värisilmä sai ykkössijan rautakauppojen alalla.

Lue lisää julkaisijalta Värisilmä

Värisilmä esittelee syksyn uutuudet Habitaressa!5.9.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

Värisilmä on mukana 7.–11. syyskuuta järjestettävillä Habitare-messuilla Helsingin Messukeskuksessa. Osastolla on esillä kiinnostavimpia uutuuksia kodin pintamateriaaleista kuten tekstiililattioista, tapeteista, maaleista ja laatoista. Lisäksi messuilla lanseerataan Värisilmän oma kylpy- ja kodinhoitohuonebrändi Baroom. Tule mukaan inspiroitumaan syksyn herkullisimmista sisustustrendeistä. Löydät Värisilmän osastolta 6h40