Yamaha Motor Europe datterselskab Inha Works udnævner ny administrerende direktør

Juha Lehtola træder tilbage med gensidig tilladelse som administrerende direktør for Inha Bruk Ab, bådebygningsfabrikken i Yamaha Motor Europe.
Christopher Sjöblom er udnævnt af Inha Bruk til den nye administrerende direktør.

Juha og Yamaha har haft et stærkt partnerskab, siden Yamaha Motor Europe købte Inha Bruk -fabrikken og Buster-mærket i januar 2016.

Inha Bruk bragte også Yamarin og Cross-mærkerne om bord i juli 2017, hvilket forstærker Yamahas tilstedeværelse på det skandinaviske marinemarked. Inha Bruk og Yamaha vil gerne ønske Juha alt det bedste for fremtiden.

Christopher Sjöblom er udnævnt af nha Bruk til den nye administrerende direktør. Christopher, der tidligere var salgschef for Inha Bruk, inden han tilbragte fem år som Marine Division Manager hos Yamaha Motor Scandinavia, har haft stor succes gennem årene og er sikker på at fortsætte med at udvide Inha Bruk -forretningen med Yamaha Motor Europes fulde support.

Fabrice Lacoume - Marine Director hos Yamaha Motor Europe:
”Vi er meget glade for at have Christopher ombord på Inha Bruk for at styrke vores markedsledende positionering på markedet for aluminiumsbåde. Vi ser frem til at udvide vores succes med Yamarin i Norden til resten af Europa og samtidig bevare et tæt forhold til Yamaha og vores motorer. ”

Christopher Sjöblom
christopher.sjoblom@busterboats.com